Friday, February 22, 2008

Submission For Final Project

setakat hari ni,saya tak terima apa2 lagi print out idea dari pelajar 5D tentang tajuk final projek mereka.so saya harap by next week saya akan dapat semua print out tu.oklah,saya akan senaraikan tajuk-tajuk yang telah saya dapat dan telah saya kelompokkan dalam kumpulan kecil mengikut tajuk.tujuannya supaya senang untuk kamu berbincang mengenai rekabentuk cd kamu nanti.

Bil

Nama

Tajuk Projek

Kereta/Kenderaan

1

Izzat

Drift Car

2

Iskandar

History of Car ??

3

Farrazlin

Kereta Proton

Anime

1

Syamel

Anime Gundam

2

Arif

Anime ??

3

Megat

Anime Bleach

4

Yushida

Kartun ??

Entertainment

1

Noratika

Kumpulan TVXQ

2

Noraishah

My Chemical Romance

Brand/Promosi

1.

Hidayah

Era Rentak Muzik Terkini

2

Hirdayu

Levi’s

3

Fauziah

Handphone ??

Sukan

1

Amirul

Le Tour De Langkawi

Informasi

1

Firdaus

Scouting Malaysia –SMK Bukit Baru

2

Siti Aishah

Program Angkasawan Malaysia

??- Tajuk terlalu umum.Sila spesifikkan.


No comments: